AKTUALNE BADANIA KLINICZNE

AKTUALNE BADANIA NAUKOWE

W Clinica Dermatoestetica prowadzone są także liczne badania naukowe. Obecnie zajmujemy się atopowym zapaleniem skóry (AZS) oraz łysieniem plackowatym.

AZS

W przypadku AZS prowadzimy diagnostykę stopnia zaawansowania tej choroby. Badania obejmują analizę krwi, badanie przeznaskórkowej utraty wody TEWL (ocena suchości skóry) oraz wypełnienie kwestionariusza. Szczegółowa ocena pomoże poznać i wyeliminować czynniki szkodliwe, zaostrzające objawy AZS oraz rozszerzyć wiedzę na temat pielęgnacji skóry.

Łysienie plackowate

U chorych z łysieniem plackowatym badania mają na celu oznaczenie roli enzymów antyoksydacyjnych w patogenezie tej choroby. Ocena aktywności tych enzymów przydatna jest w diagnostyce i leczeniu chorób związanych z zaburzeniami równowagi oksydacyjno-antyoksydacyjnej organizmu. Badania obejmują oznaczanie aktywności niektórych enzymów antyoksydacyjnych biorących udział w neutralizacji powstających w organizmie wolnych rodników oraz produktów peroksydacji lipidów powstających podczas uszkadzania składników komórek przez reaktywne formy tlenu przy pomocy analizy biochemicznej krwi pobranej od uczestników badania.

Jeśli to Państwo mają problem z atopowym zapaleniem skóry lub chorują na łysienie plackowate, zapraszamy do zapoznania się z prowadzonymi aktualnie w Clinica Dermatoestetica badaniami naukowymi. Po zakwalifikowaniu wezmą Państwo udział w bezpłatnych badaniach w ramach opisanych wyżej projektów badawczych.

Osoby zainteresowane w celu umówienia wizyty prosimy o kontakt z Recepcją Clinica Dermatoestetica.

Osoba do kontaktu: dr n. med. Paulina Giemza-Kucharska